neljapäev, 27. jaanuar 2022

23. NÄDAL

 ESMASPÄEV 31.01

Distantsõpe.

NUTIRING

MATEMAATIKA - LAHUTAMINE (12-_)

Õpilane oskab lahutada arvust 12.

TR lk 66-67.

ISE: TR lk 67 ül 2, 3, 4. 

Zoom kell 10.00-10.35.

ZOOMIS: teeme koos tekstülesandeid. Kontrollime ül 2, 3 ja 4 vastuseid.

EESTI KEEL -SIPSIK III. LOETELU.

Eesmärgid:

Õpilane teab, mis on loetelu.

Õp lk 60-61.

ISE: tuletan meelde Sipsiku I ja II osa. Kuidas saab liita lauseid. Loe õp lk 60.

Zoom kell 12.30-13.05

ZOOMIS - Sipsiku III arutelu. Koos õp lk 61 harjutused suuliselt.

Võtan raamatukogust Sipsiku raamatu.

Zoomi link: (sama, mis eelmistel kordadel)

https://zoom.us/j/5303375400?pwd=Rm9laGgvZlBsa3k1YXFUcG9CaWJ4dz09

Passcode: 123

KEHALINE KASVATUS

 

TEISIPÄEV 01.02

Distantsõpe.

EESTI KEEL - SILBITAMINE.

Õpilane harjutab suuliselt sõnade silbitamist ja silpidest sõnade moodustamist.

Õ lk 63.

Tv lk 32 h 2, lk 33 h 1 ja 2. 

Tööleht 

ISE: Tutvun õp lk 63. Tv lk 32 h 2. 

Zoom kell 9.00-9.30.

ZOOMIS: Silbitame sõnu. Koos teeme TV lk 33 h 1 ja 2 ning tööleht.

EESTI KEEL - ARUTLUSTUND. TERVIS JA OHUTUS.

Võta kaasa raamat Sipsik. 

"Sipsik käib katusel" lugemine. Kellel polnud võimalik Sipsiku raamatut tunniks laenutada saab seda peatükki kuulata SIIN.

Arutlus:

Miks käiakse katusel?

Mida teha, kui sõber tahab ohtlikku mängu mängida?

ISE: Loen või kuulan Sipsiku peatükki "Sipsik käib katusel".

Zoom kell 10.30-11.00

ZOOM: Arutelu tervis ja ohutus.

  • Miks Mart käis katusel?
  • Mida arvas katusele minemisest Anu?
  • Anu ja Sipsik vaatasid tihti koos lastesaateid. Üht multifilmi vaadates tuli Sipsikule pähe, et võiks ka katusele minna. Kellest see multifilm rääkis?
  • Kas Anu oli kohe nõus, et Sipsik läheb katusele?
  • Kas Sipsik hoolis sellest, et multifilmi korstnapühkija oli ainult nukk?
  • Kuidas Anu ja Sipsik katusel said?
  • Kas Sipsik oli nõus ainult luugist välja vaatama?
  • Mis siis juhtus?
  • Kuidas Sipsik katuselt alla sai?
  • Mida Anu Sipsikule ütles, kui too katuselt alla pääses?
  • Miks minnakse vahel katusele?
  • Milliseid töid tehakse katusel? Kes seda teevad? Kas kõrgustes töötamine on sama, mis maal töötamine? Erinevused.
  • Kuidas katusel turvaliselt töötada?
  • Mida teeksid siis, kui sõber tahab midagi ohtlikku teha?

MATEMAATIKA  - LAHUTAMINE (13-_).

Õpilane oskab lahutada arvust 13. 

TR lk 68-69.

ISE: ül 2, 3, 4.

Zoom kell 12.30-13.05

ZOOMIS: Kontrollime ül 2, 3 ja 4 vastuseid. Ülejäänud ülesanded teeme koos.

MUUSIKA

ÕPIABI

harjuta õpitut Learning Appsis 

https://learningapps.org/3199194

https://learningapps.org/4719876

 

KOLMAPÄEV 02.02 Õpetaja Katriniga.

Hommikul enne kooli teha kiirtest.

EESTI KEEL - PÄTU I.

Eesmärgid:

Õpilane uurib lähemalt, kuidas sõnad jagunevad silpideks ja silbid tähtedeks.

Õ lk 64-65.

TV lk 33 h 3. 


MATEMAATIKA - KORDAMINE.

Eesmärgid:

Õpilane oskab liita 20 piires.

Õpilane oskab lahutada arvudest 11, 12, 13.

Õpilane oskab arvutada nimega arvudega.

Õpilane tunneb õpitud mõõtühikuid (m, cm, kg, g ja l).

Õpilane oskab lahendada ühetehtelist tekstülesannet.

TR lk 70-71. 


EESTI KEEL - TIRITAMM.

Eesmärgid:

Õpilane harjutab suuliselt sõnade silbitamist.

Õpilane saab teada , mida tähendab sõna „poolteist“

Õ lk 62.

TV lk 32 h 1. 


MUUSIKA 


KUNST - PÄTU.

Eesmärgid:

Õpilane väljendab ennast loovalt.

Õlipastellid.

Õpilased joonistavad pildi Pätust. Milline on nende arvates Pätu?







Pikapäevarühm jääb ära!


NELJAPÄEV 03.02 Õpetaja Katriniga.

Testimine toimub hommikul koolis.

LOODUSÕPETUS - TOITUMINE.

Eesmärgid:

Õpilane teab, mis on toit ja mis on toiduaine.

Õpilane teab, millised on taimsed ja millised loomsed toiduained.

Õpilane teab, et toitumine mõjutab tervist.

Õp lk 56-57.

TV lk 24 h 2 ja 3. 


MATEMAATIKA - LAHUTAMINE (14-_).

Eesmärgid:

Õpilane oskab lahutada arvust 14.

TR lk 72-73.


EESTI KEEL - PÄTU II.

Eesmärgid:
Õpilane harjutab lugemist ja kirjutamist.

Õpilane arutleb Pätu teemal.

Õ lk 66-67.

TV lk 34.

RÜTMIKA 

ÕPIABI

Harjuta õpitut

https://learningapps.org/3178646

https://learningapps.org/3195233


Pikapäevarühm jääb ära! 


REEDE 04.02 Õpetaja Katriniga.

KEHALINE KASVATUS


EESTI KEEL - PÄTU III.

Eesmärgid:

Õpilane arutleb pahanduste üle eri aegadel.

Õpilane kasutab keelt loominguliselt.

Õ lk 68.

Tv lk 35 h 1. 


KUNST - REBIMISTEHNIKAS MAJAD.

Kaasa - ajaleht (piisab ühest).

Eesmärgid:

Õpilane kasutab rebimistehnikat.

Õpilase peenmotoorika arendamine.

Vajalikud vahendid: Ajaleht, liim, A3 paber, värviline paber, värvilised pliiatsid.

KUNST  - REBIMISTEHNIKAS MAJAD.


KLASSIJUHATAJA 

 Pikapäevarühm jääb ära!