ESMASPÄEV 31.01
Distantsõpe.
NUTIRING
MATEMAATIKA - LAHUTAMINE (12-_)
Õpilane oskab lahutada arvust 12.
TR lk 66-67.
ISE: TR lk 67 ül 2, 3, 4.
Zoom kell 10.00-10.35.
ZOOMIS: teeme koos tekstülesandeid. Kontrollime ül 2, 3 ja 4 vastuseid.
EESTI KEEL -SIPSIK III. LOETELU.
Eesmärgid:
Õpilane teab, mis on loetelu.
Õp lk 60-61.
ISE: tuletan meelde Sipsiku I ja II osa. Kuidas saab liita lauseid. Loe õp lk 60.
Zoom kell 12.30-13.05
ZOOMIS - Sipsiku III arutelu. Koos õp lk 61 harjutused suuliselt.
Võtan raamatukogust Sipsiku raamatu.
Zoomi link: (sama, mis eelmistel kordadel)
https://zoom.us/j/5303375400?pwd=Rm9laGgvZlBsa3k1YXFUcG9CaWJ4dz09
Passcode: 123
KEHALINE KASVATUS
TEISIPÄEV 01.02
Distantsõpe.
EESTI KEEL - SILBITAMINE.
Õpilane harjutab suuliselt sõnade silbitamist ja silpidest sõnade moodustamist.
Õ lk 63.
Tv lk 32 h 2, lk 33 h 1 ja 2.
ISE: Tutvun õp lk 63. Tv lk 32 h 2.
Zoom kell 9.00-9.30.
ZOOMIS: Silbitame sõnu. Koos teeme TV lk 33 h 1 ja 2 ning tööleht.
EESTI KEEL - ARUTLUSTUND. TERVIS JA OHUTUS.
Võta kaasa raamat Sipsik.
"Sipsik käib katusel" lugemine. Kellel polnud võimalik Sipsiku raamatut tunniks laenutada saab seda peatükki kuulata SIIN.
Arutlus:
Miks käiakse katusel?
ISE: Loen või kuulan Sipsiku peatükki "Sipsik käib katusel".
Zoom kell 10.30-11.00
ZOOM: Arutelu tervis ja ohutus.
- Miks Mart käis katusel?
- Mida arvas katusele minemisest Anu?
- Anu ja Sipsik vaatasid tihti koos lastesaateid. Üht multifilmi vaadates tuli Sipsikule pähe, et võiks ka katusele minna. Kellest see multifilm rääkis?
- Kas Anu oli kohe nõus, et Sipsik läheb katusele?
- Kas Sipsik hoolis sellest, et multifilmi korstnapühkija oli ainult nukk?
- Kuidas Anu ja Sipsik katusel said?
- Kas Sipsik oli nõus ainult luugist välja vaatama?
- Mis siis juhtus?
- Kuidas Sipsik katuselt alla sai?
- Mida Anu Sipsikule ütles, kui too katuselt alla pääses?
- Miks minnakse vahel katusele?
- Milliseid töid tehakse katusel? Kes seda teevad? Kas kõrgustes töötamine on sama, mis maal töötamine? Erinevused.
- Kuidas katusel turvaliselt töötada?
- Mida teeksid siis, kui sõber tahab midagi ohtlikku teha?
MATEMAATIKA - LAHUTAMINE (13-_).
Õpilane oskab lahutada arvust 13.
TR lk 68-69.
ISE: ül 2, 3, 4.
Zoom kell 12.30-13.05
ZOOMIS: Kontrollime ül 2, 3 ja 4 vastuseid. Ülejäänud ülesanded teeme koos.
MUUSIKA
ÕPIABI
harjuta õpitut Learning Appsis
https://learningapps.org/3199194
https://learningapps.org/4719876
KOLMAPÄEV 02.02 Õpetaja Katriniga.
Hommikul enne kooli teha kiirtest.
EESTI KEEL -
Eesmärgid:
Õpilane uurib lähemalt, kuidas sõnad jagunevad silpideks
ja silbid tähtedeks.
Õ lk 64-65.
TV lk 33 h 3.
MATEMAATIKA - KORDAMINE.
Eesmärgid:
Õpilane oskab liita 20 piires.
Õpilane oskab lahutada arvudest
11, 12, 13.
Õpilane oskab arvutada nimega
arvudega.
Õpilane tunneb õpitud mõõtühikuid
(m, cm, kg, g ja l).
Õpilane oskab lahendada
ühetehtelist tekstülesannet.
TR lk 70-71.
EESTI KEEL - TIRITAMM.
Eesmärgid:
Õpilane harjutab suuliselt sõnade
silbitamist.
Õpilane saab teada , mida
tähendab sõna „poolteist“
Õ lk 62.
TV lk 32 h 1.
MUUSIKA
KUNST - PÄTU.
Eesmärgid:
Õpilane väljendab ennast loovalt.
Õlipastellid.
Õpilased joonistavad pildi Pätust. Milline on nende arvates Pätu?
NELJAPÄEV 03.02
Testimine toimub hommikul koolis.
LOODUSÕPETUS - TOITUMINE.
Eesmärgid:
Õpilane teab, mis on toit ja mis
on toiduaine.
Õpilane teab, millised on taimsed
ja millised loomsed toiduained.
Õpilane teab, et toitumine mõjutab tervist.
Õp lk 56-57.
TV lk 24 h 2 ja 3.
MATEMAATIKA -
Eesmärgid:
Õpilane oskab lahutada arvust 14.
TR lk 72-73.
EESTI KEEL - PÄTU II.
Eesmärgid:
Õpilane harjutab lugemist ja kirjutamist.
Õpilane
arutleb Pätu teemal.
Õ lk
66-67.
TV lk
34.
RÜTMIKA
ÕPIABI
Harjuta õpitut
https://learningapps.org/3178646
https://learningapps.org/3195233
REEDE 04.02
KEHALINE KASVATUS
EESTI KEEL - PÄTU III.
Eesmärgid:
Õpilane arutleb pahanduste üle
eri aegadel.
Õpilane kasutab keelt
loominguliselt.
Õ lk 68.
Tv lk 35 h 1.
KUNST - REBIMISTEHNIKAS MAJAD.
Kaasa - ajaleht (piisab ühest).
Eesmärgid:
Õpilane kasutab rebimistehnikat.
Õpilase peenmotoorika arendamine.
Vajalikud vahendid: Ajaleht,
liim, A3 paber, värviline paber, värvilised pliiatsid.
KUNST - REBIMISTEHNIKAS MAJAD.
KLASSIJUHATAJA
Pikapäevarühm jääb ära!