ESMASPÄEV 24.01
Distantsõpe.NUTIRING
MATEMAATIKA - ÜLEMINEKUGA LIITMINE.
Eesmärgid:
Õpilane oskab liita 20 piires üleminekuga.
TR lk 60-61.
EESTI KEEL - LAUSETEST SAAB JUTU.
Eesmärgid:
Õpilane suudab loo lõigud õigesse järjekorda seada.
Tv lk 27.
Kodus vali muinasjutt, mida homme teistele jutustada. Vali tuntud muinasjutt ja jutusta oma sõnadega.
KEHALINE KASVATUS
TEISIPÄEV 25.01
EESTI KEEL - JUTUVESTMISTUND.
Eesmärgid:
Õpilane harjutab teiste ees kõnelemist.
Juttude vestmine ja kuulamine.
Saab lõpetada pooleli jäänud ülesandeid.
EESTI KEEL - JUTUSTUS OOTAMATUST NIRGIKESEST. LIITLAUSE.
Eesmärgid:
Õpilane saab teada, mis on liitlause.
Õp lk 54-55.
Tv lk 28.
MATEMAATIKA - KORDAMINE.
Tööleht üleminekuga liitmine (5, 6, 7, 8 ja 9).
Kuldvillak.
MUUSIKA
ÕPIABI
KOLMAPÄEV 26.01 ÕPETAJA KATRINIGA.
EESTI KEEL - SIPSIK I.
Õp lk 56-57.
Tv lk 29.
MATEMAATIKA - LIITER.
Eesmärgid:
Õpilane teab, et vedeliku kogust mõõdetakse liitrites.
Õpilane teab liitri lühendit.
TR lk 62-63.
EESTI KEEL - SIPSIK II.
Eesmärgid:
Õpilane harjutab sidesõnade kasutamist ja
liitlause lõpetamist.
Õp lk 58-59.
Tv lk 30.
MUUSIKA
KUNST - SIPSIK.
Võta kaasa lõnga (Sipsiku juuste jaoks).
NELJAPÄEV 27.01
Testimine toimub hommikul koolis!
LOODUSÕPETUS - LIIKUMINE.
Eesmärgid:
Õpilane teab mõnda tuntumat Eesti sportlast.
Õpilane teab, milliseid spordialasid on olemas.
Õpilane tahab liikuda ja tunneb liikumisest rõõmu.
Õp lk 54-55.
Tv lk 24 h 1.
MATEMAATIKA - LAHUTAMINE (11-_)
Eesmärgid:
Õpilane oskab lahutada arvust 11.
TR lk 64-65.
EESTI KEEL - TUTVUMINE UUE HUVIJUHIGA.
Huvijuht tuleb tutvuma meie klassiga ja viib läbi paar põnevat tegevust.
RÜTMIKA
ÕPIABI
REEDE 28.01
KEHALINE KASVATUS
Suusatamine.
EESTI KEEL - KONTSERT (KOOLI SAALIS).
"Loomade karneval"
Sigrid Kuulmann (viiul)
Kirill Lissijenko (klaveril)
Võtan raamatukogust Sipsiku raamatu. Teisipäeval kooli kaasa.
KUNST -
Tutvume erinevate retseptidega.
Märgata, et retseptides on loetelu.
Retsept koosneb koostisainete nimekirjast ja
valmistamisõpetusest.
Erinevate koostisainete loetelu põhjal arvamine,
mis retseptiga on tegemist.
Retseptide juures märgata erinevate toitude pilte.
KUNST
Eeltöö: õpilane on kodus uurinud oma lemmiktoidu
retsepti kohta (koostisained, valmistamine).
Oma lemmiktoidu retsepti koostamine ja
illustreerimine pildiga.
Joonistada vajalikud koostisained, kirjutada kõrvale
nimetused.
Kirjutada valmistamisõpetus.
Joonistada pilt valmis toidust.
KLASSIJUHATAJA