esmaspäev, 14. märts 2022

30. NÄDAL

 ESMASPÄEV 21.03

Testimine toimub hommikul koolis.

NUTIRING

MATEMAATIKA - GRAMM (2).

Õpilane teab, et gramm on massiühik ja ta oskab seda kasutada.

TR 34-35.

Kodus tööleht Kell ja kellaaeg vigade parandus.

EESTI KEEL - LIISUSALMID.

Võta raamatukogust raamat I. Tomusk "Digipöörane kool" (VÕTA KOOLI KAASA!).

Raamatud ja raamatute vastamine.

Õp lk 19.

Kodus loen õpik lk 19 liisusalme ja otsin nendest kaashäälikuühendid.

MUUSIKA

 

Kes ei saanud endale raamatut "Digipöörane kool" võtavad raamatu I. Tomusk "Isa moodi unejutud" või "Kolmanda A kriminalistid".

Raamatu vastamine vormistatakse vihikusse (vormistus all pildina) ning esitatakse õpetajale hiljemalt 22. aprill. 

Varasemalt oleme raamatute puhul arutlenud küsimusi suuliselt, ühel korral teinud juba kirjalikult paberile.

TEISIPÄEV 22.03

EESTI KEEL - LÄRMSEPA TÄNAVA LAPSED I. 

Õpilane pöörab tähelepanu sellele, millal kirjutatakse sõna algusesse H ning millal mitte.

Õpilane harjutab sõna alguse  h õigekirja.

Õp lk 20-21.

Tv lk 12.

Hääldusharjutsed.

H-tähe mäng.

EESTI KEEL - LÄRMSEPA TÄNAVA LAPSED II. KIRJANIK, KUNSTNIK, TÕLKIJA.

Õpilane harjutab tähelepanelikku kuulamist.

Õpilane laiendab silmaringi.

Õpik lk 22.

Tv lk 13 h 1.

Õp lk 23.

Tv lk 13 h 2.

MATEMAATIKA  - LIITMINE 100 PIIRES.

Õpilane saab aru, et kahekohalisele arvule ühekohalise arvu liitmisel tuleb kõigepealt liita ühelised ja siis kümnelised.

TR lk 36-37.

Kellel jäi pooleli lõpetab ülesanded kodus.

MUUSIKA

ÕPIABI


Osadel pikapäevarühma õpilastel olid täna raamatud koolis kaasas, mis andis hea võimaluse õppimise ajal raamatut lugeda, kuna tunnis ei jäänud miskit lõpetada.

 

KOLMAPÄEV 23.03

* robotiring jääb ära!

MATEMAATIKA - ARVUTIKLASSIS.

Kübernööpnõela test.

EESTI KEEL - Tere hommikust!

Õpilane harjutab sõna alguses h õigekirja.

Õpilane proovib teisendada üht häälikkirja teiseks ja laiendab silmaringi.

Õp lk 24-25.

Luuletuse lugemine ja sisu seletamine.

Viikingid, ruunikivi ja ruunikiri.

TV lk 14.

EESTI KEEL - VANASÕNAD I.

Õpilane tunneb vanasõna mõistet, teab mõningaid vanasõnu ja oskab neid õiges kohas kasutada.

Kirjatähtede harjutamine ( Aa ja Bb vihikusse + enda nimi).

Õp lk 26-27.

Tv lk 15 h 1 ja 2.

MUUSIKA 

KUNST - PRITSIMISTEHNIKA.

*tunneb pritsimistehnikat

*šablooni kasutamine

Võta kaasa vana hambahari.

 




NELJAPÄEV 24.03

Testimine toimub hommikul koolis.

EESTI KEEL - VANASÕNAD II.

Õpilane kinnistab tuttavaid vanasõnu ja õpib mõned vanasõnad juurde.

Tööleht - vanasõnad (paaristöö).

Tv lk 15 h 3.

Tähtede kirjutamine vihikusse + vanasõna.

LOODUSÕPETUS - KODU.

Õpilane oskab hinnata kodu ja pere tähtsust.

Õp lk 68-69.

Johanna kirja kuulamine.

Arutelu ja küsimustele vastamine.

TV lk 28.

Vaatamine - Buratino tegutseb jälle: Artemoni uued sõbrad.

Osad õpilased soovisid vahetunnis Buratinot edasi vaadata.

MATEMAATIKA  - LAHUTAMINE 100 PIIRES.

Õpilane saab aru, et kõigepealt lahutatakse ühelised ja seejärel kümnelised.

TR lk 38-39.

Lõpeta arvutamine (ül 3-5) kodus.

RÜTMIKA 

ÕPIABI

 

REEDE 25.03

KEHALINE KASVATUS

UJUMINE.

KEHALINE KASVATUS

KUNST - RUUMILINE PILT

  • soodustab käelise tegevuse arengut
  • toetab ajupoolkerade koostööd, sest tegevusse on kaasatud mõlemad käed
  • arendab loovust ja fantaasiat

VAJALIKUD VAHENDID: 

– värvilised paberid
– käärid 
– liim
– pliiats



KUNST - RUUMILINE PILT.







KLASSIJUHATAJA